2013. április 1., hétfő

Projekt nap az iskolában

Március 27-én projekt napot tartott az iskola. A diákokat négy csoportra osztottuk és különböző, húsvéttal kapcsolatos programokon vettek részt. Mint a vetésforgónál, úgy 45 percenként váltották egymást a csoportok. Az egyik programmal én készültem, a húsvétnak a lényegét (keresztyénség szemszögéből) akartam bemutatni a tanulóknak, a többi helyszíneken a népi szokásokkal ismerkedtek a diákok Pl.: locsoló versírás, ajándékkészítés stb.). Három rövid kis videót vetítettem le, és a filmek között megbeszéltük a látottakat. Értékes vagy: http://www.youtube.com/watch?v=bwvevylcTYA E, videó után elmondtam, hogy Isten nem úgy néz ránk mint a többi ember, és nem akaszt ránk matricákat, hanem úgy szeret ahogy vagyunk és értékesnek tart minket. Azt, hogy mennyire tart minket értékesnek, be is bizonyította, a következő film erről szól: Helyettes áldozat: http://www.youtube.com/watch?v=4x2iaROo2r8 Jézus Krisztus vállalta a bűneink büntetését és meghalt a kereszten, hogy ha hiszünk benne, örökké éljünk és itt a földön egy szellemi bőséget tapasztalhassunk meg. Erről szól a húsvét. Ez a húsvét lényege. Krisztus a SZABADÍTÓ: http://www.godtube.com/watch/?v=GD6PNNNX Ez a pantomim jelenet pedig azt mutatja be, hogy a bűneink elzárnak Jézus Krisztustól, de ha hittel kérjük őt, bármiből meg tud szabadítani. Ezek után volt olyan csoport, ahol még annyi időm maradt, hogy bizonyságot tegyek arról, hogy személyesen engemet, hogyan szabadított meg Jézus Krisztus és hogyan tértem meg. Olyan jó volt megtapasztalni, hogy ezek a kis filmbejátszások és az elhangzottak a fiatalok többségét megérintette. Hiszem, hogy most már valamit megértettek Jézus Krisztus megváltói munkájából, és ha valaki közülük el akarja fogadni Urának és Megváltójának Jézust, az most már megteheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése